Estimad@s amig@s,
Lembrade que volvemos en outubro, agora imos facer un descanso do Círculo. Así que, o 10 de outubro (segundo sábado do mes) de 2015 ás 22h, estaremos no Café Uf "Negra Sombra Blues" en Vigo , coma sempre!. Grazas por todo.
Vémonos pronto!!
Cruz Martínez e rosanegra
quarta-feira, 29 de abril de 2015
segunda-feira, 27 de abril de 2015
sábado, 25 de abril de 2015
quinta-feira, 23 de abril de 2015
terça-feira, 21 de abril de 2015
domingo, 19 de abril de 2015
sexta-feira, 17 de abril de 2015
Subscrever:
Mensagens (Atom)