terça-feira, 31 de março de 2015

Círculo Poético Aberto de abril (con presentacións e recital)

O sábado 11 de abril teremos o Círculo Poético Aberto, será polas 22h. E ademais do habitual recital aberto en galego e/ou portugués, contamos coas presentacións de dous libros.

 MULLER DE PAPEL (Abooks, 2015) é o novo traballo da poeta ourensá Rochi Nóvoa. Trala boa acollida do seu libro FARRAPOS DE BONECA (Abooks, 2014), Rochi Nóvoa (Sobradelo, Xunqueira de Ambía) ofrécenos unha nova mostra do seu bo facer coma unha das novas voces da poesía en galego.
Este conxunto de poesía, música e artes gráficas ven recollida nun formato que escapa da estética habitual dos libros de poemas, e é que a obra ven presentada nunha caixa que contén unha serie de 32 láminas nas que podemos ver no anverso a interpretación que fan os artistas gráficos dos poemas que podemos ler no reverso das mesmas.
Asimesmo, e facendo un aceno ás novas tecnoloxías, podemos acceder ás adaptacións musicais dos poemas mediante un codigo QR situado nas láminas dos elexidos polos músicos, que tamén aparecen recollidos nun CD que contén a mesma caixa. 
En canto á súa poesía, Rochi Nóvoa ofrécenos desta vez un conxunto de poemas que escapan da oscuridade do seu anterior traballo, pero que non esquecen tocar temas que están presentes dende sempre na súa obra: o amor, o desamor, a crítica social e a súa terra, Galicia, sempre presente na súa vida e nos seus textos.
(No) Meio (do) Oriente, editado por Círculo Edições. O segundo livro e o primeiro de teatro, da Coleção Knosos. Do autor Artur Alonso Novelhe e capa e ilustrações do artista plástico Velpiste.

(Resenha publicada na revista Elipse número5)-(No) MEIO (do) ORIENTE, Teatro existencial

 Artur Alonso Novelhe, nascido em México e residente em Ourense, ativista no Clube dos poetas vivos, é um profundo conhecedor da arte pechada nas palavras. Quando lemos o seu trabalho, ficamos surpreendidos pelas mentes dos seus personagens. Personagens complexos e esquisitos, dotados da seriedade da vida que pesa COMO uma lousa mortuária. Estão continuamente lutando com o existencialismo puro; com a solidão, com a morte, com o esquecimento... Em fim, com a eterna pergunta do homínido: O Por quê de estar cá, o por quê de viver, e a sua finalidade na VIDA. A filosofia própria do ser, a mais real e inócua, a mais simples que dá o sentido a tudo o que nos rodeia, é a que está nas páginas deste livro. Um livro comprometido e veraz, e também um estudo do ser humano na faceta mais interior e desconhecida de si próprio.
Nós acreditamos nesta obra, achamos que a sua valia acrescenta o nosso trabalho de edição. Pois, é uma obra muito especial e atrevida. Rompe com os cânones estabelecidos do género e transfigura com delicadeza a dificuldade que tem a sua própria escolha, o mesmo ser, e essa dificuldade multiplica o seu valor. Realça a profundidade do sonho humano.
Com ESTA edição de teatro, pretendemos escavar nos assustadores fatores sociais. Queremos traspassar barreiras instauradas no tédio e no conhecido. Desejamos saber e crer no Pensamento, Ele é o motor dos homens e mulheres. ELE é o pneu do mundo que se movimenta em si próprio. O Pensamento faz-nos evoluir, pois somos pensamento.

Sem comentários:

Enviar um comentário