segunda-feira, 22 de agosto de 2011

O soño da modelo

"Soño" obra pictórica de Diego de Giráldez.

Poema baseado neste cadro  


Teño un mundo acubillado na miña boca
translúcido
Outro xace na superficie
No trazo do meu ventre
Definitivamente
son unha muller que permanece impávida
O elemento senlleiro nun cuadrilátero
Levítanme pequenos universos cara o meu ombreiro
Deséñanseme átomos circulares na chambra azul
e os meus ollos
pérdense no fondo nigru
impenetrábel
e fico, neste soño que se repite
unha e outra vez
Suspensa neste marco NAS
Natural, Abstracta, Surrealista, Real

A miña imaxe vai comparecendo aos poucos
na escura tea
Na escena melancólica dunha noite pecha
Estou inmersa na culta enerxía
que reflicte do cadro
Unha porción de madeira marrón
sostenme
e eu, habilito a penumbra deste lenzo
coma un limiar
Ábrense diálogos, transcricións
pecho os ollos
e a luz transita polos interiores
coma un facho
coma un mainel
Tan só
a existencia xacía pronta a expresarse
na harmonía que mora neste fragmento
na liña que evoca as lindes
do tempo e da memoria


Cruz Martínez 

Sem comentários:

Enviar um comentário